الوعده وفا

30 آبان ماه سنگ ، کادوی تولدم رو خرید . خب خیلی وقت بود که گوشی می خواستم . چندباری هم رفته بودیم بازار موبایل و حتی گوشی رو انتخاب کرده بودم اون زمان یک HTC مدل +820 می خواستم . روزی که خواستیم خرید کنیم نظرم عوض شد . خب خیلی مردونه بود و من اصلا راحت نبودم . چشمم خورد به HUAWEI مدل P8 . گلدش رو خریدم و این چنین بود که ما هم به جمع گوشیدارهای هوشمند پیوستیم . از همینجا از سنگ عزیزم تشکر میکنم که یادش موند و به وعدش عمل کرد . چند روز قبل ازم میپرسه شیشه چیزی لازم داری ؟ گفتم بلهههههههههههههه . لب تاپ همایونیمون دیگه با صلوات روشن میشه و بالا میاد . البته حق هم داره فکر کنم رفیق 8 سالمه و اونقدری که من از این بخت برگشته کار کشیدم کشاورز از تراکتورش کار نکشیده باشه . راستش اگه بخوام باز لب تاپ بخرم چیز خوبی می خرم که با توجه به نصب برنامه های سنگین گرافیکی مثل مایا و تری دی و برنامه های ریاضی مثل متلب که اکثرا متاسفانه همشون با هم باز هستند بشه کارایی خوبی ازش متصور شد .

پنجشنبه و جمعه گذشته پدر مهربانم برامون بلیط کنسرت گرفت . تماس گرفت گفت دارن با تخفیف خوبی بهمون میدن میرید براتون بگیرم که من هم بدون درنگ گفتم بله . پنج تا برای پنچشنبه گرفت و دو تا برای جمعه . ارکستر سمفونیک تهران با رهبری علی رهبر و اجرای برنامه های شهرزاد و علمدار . پنجشنبه به اتفاق خواهر و مادر سنگ رفتیم (پدرشون نیومدند) و جمعه دو تایی . بسیار بسیار بسیار زیبا بود . بار اول بود که یک برنامه رو از ارکستر سمفونیک تهران میدیدم . روز پنجشنبه تماشاگران خیلی حرفه ای برخورد میکردند . به موقع تشویق صورت میگرفت . به موقع به احترام اجرا کنندگان بلند میشدند اما جمعه کار به جایی کشیده شد که صدای استاد علی رهبر دراومد . که در همه جای دنیا به احترام یک کار فرهنگی توسط عده ای جوان که حتی بعضی هاشون نوجوان بودند می ایستند و تشویق میکنند . من انتظاری ندارم که شما بایستید اما حداقل تشویق کنید . ما داریم یک کار فرهنگی میکنیم . دور از شخصیت ایرانی هاست که ادب و احترام رو فراموش کنند . بعد از اون تماشاگرها به خودشون اومدند و تقریبا رفتار حرفه ای نشون دادند و تشویق ها به موقع و زیبا شد .

برای خودم در اینستاگرام یک page ساختم . بر خلاف اکثر دوستانی که میگفتند تلگرام خیلی جذابه ، معتقدم فقط داره وقت میگیره و محتوای خاصی ایجاد نمیکنه فقط تکرار و تکرار و تکراره . اینستاگرام رو خوشم اومد چون میشه مطالب کوتاه دلی نوشت . من هم در صفحه اینستاگرامم کوتاه می نویسم و بیشتر شکر خدا میکنم .

دارم برنامه ریزی می کنم که برای فردای شب یلدا خانواده سنگ رو دعوت کنم تا در کنار هم باشیم . البته  شب یلدا قطعا ما در کنار خانواده ام هستیم و به رسم هر سال مامان و بابام  لطف میکنند و برای من و برادرم آجیل و شیرینی و میوه می فرستند . رسم و رسوم ایرانی ها بلاخص اقوام مختلف کشورم رو دوست دارم . راستی قراره برای بار سوم این هفته بریم سینما برای دیدن فیلم محمد رسول الله .


نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی کوچک سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 14:01 http://barayeman3.mihanblog.com

سلاام خانومی تولدت مبارک دست اقای همسردرد نکنه همیشه به خوشی وشادی باشید انشالله

سلام عزیزم . خوبی خانمی؟؟؟
ممنون . انشاالله که همه جوون ها شاد باشند و زیر سایه امام زمان زندگی کنند

باران یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 18:22 http://baranoali.blogfa.com

به به ... سلاااام عزیزدلم
بذار اول تولدت رو با تاخیر تبریک بگم
کادوی زیبات هم مبارک باشه گلم
با خوندن کامنتت خوشحال شدم و زود اومدم اینجا
ایشالله که همیشه کنار هم بهتون خوش بگذره خانومی

سلام باران عزیز . ممنون . گفتم وفا کنم و خودمو معرفی کنم . ایشالله که به شما هم همیشه خوش بگذره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.