لبخند خدا

این هفته هوا دقیقا باب میل ما بود . پاییز برای ما زیباترین فصله . تو پاییز با هم آشنا شدیم .یک روز داستان آشناییمون رو می نویسم . البته آشنایی ما از طریق خانوده ها صورت گرفت . از اول پاییز هر سال صبح ها یکبار شعر "پاییز آمد در میان درختان لانه کرده کبوتر " رو میشنویم . و مثل بچه ها هرجا که ببینیم چندتا برگ رنگی خشک شده از درختا افتاده ، میدویم و صدای خرد شدنشون رو زیر پاهامون  میشنویم . این چند روز خدا بیشتر از قبل داره بهمون لبخند میزنه . مشکلاتمون رو داره خودش به بهترین شکل ممکنه مدیریت میکنه و ما فقط ایستادیم یه گوشه و داریم لذت میبریم . اولین جلسه دادگاه کاریمون با حضور وکیلمون تشکیل شد و هنوز نتیجه ای نداده . مادر بزرگ جاریمون فوت کرد که در مراسمش شرکت کردیم . از خدا برای تمامی اموات طلب بخشش و آمرزش می کنم . چند روز پیش هم ساعت 7 شب سنگ زنگ زد گفت افطار کردی ؟ بیرون بودم گفتم نه . گفت بیا سمت سهروردی . اونجا یه کباب بناب هست . اولین بار بود که میرفتیم . نان داغ کباب داغ . من کباب سفارش دادم ولی سنگ چلو کباب . نانوا وقتی دید که ما زن و شوهریم سریع برامون یه نون به شکل قلب درست کرد و آورد . کارش بسیار زیبا  بود . هی من نون قلبی ها رو خوردم هی ایشون درست کرد آورد.  غذاش حرف نداشت . کباب ساطوریش انصافا بزرگ و خوشمزه بود . دیروز هم در مسیر برگشت از دانشگاه ، سنگ تماس گرفت و گفت میدون فردوسی از مترو بیا بالا کارت دارم . وقتی بهش رسیدم دیدم کنار مترو یه دستفروش واستاده و دستکش های قشنگی داره . برام یکی خرید . اونجا هم یک اتفاق زیبا افتاد . اتفاقی که منجر شد این اس ام اس ها بهم ارسال بشه .کتاب کشکول شیخ بهایی بسیار بسیار زیباست . عکس هایی که قرار دادم بسیار بسیار بی کیفیت هستند . چون با گوشی قدیمی سونی ارکسون  عکس انداختم دیدم نمیشه منقل کرد تو کامپیوتر . مجبور شدم با دوربین از گوشی موبایلم عکس بندازم که باز رم دوربین رو کامپیوتر نخوند تا بلاخره مجبور شدم با گوشی نوکیا عکس از رو گوشیم بندازم و بذارم اینجا . کلا در حال حاضر تکنولوژی با من مشکل داره .

نظرات 4 + ارسال نظر
توت یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 18:41 http://pasazvesal.blogsky.com

یادم باشه برم این رستورانه. نوناش خوشگل بودن آخه

حتما برو انصافا کباب های خوشمزه ای هم داشت

بادبادک جمعه 29 آبان 1394 ساعت 23:43 http://Badobadbadak.blog.ir

آخییییییییی اون نونوا چه کار قشنگی کرده:)
ممنون از معرفی کتاب عزیزم حتما یه روزمیخونمش:)

سلام
کارش انصافا قشنگ بود
خواهش میکنم سعی میکنم هر وقت که خودم کتاب جدید خواستم شروع کنم اسمش رو بنویسم

بانوی کوچک پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 22:59 http://barayeman3.mihanblog.com

سلام خانومی همیشه به گردش وشادی انشالله به به عجب کبابی نوش جونتون ماعاشق رستوران رفتنیم

سلام ممنون انصافا کبابش حرف نداشت . حتما این رستوران رو امتحان کنید

باران پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 12:25 http://baranoali.blogfa.com

سلام خانومی
ایشالله همه لحظه هاتون زیبا و پر از آرامش باشه

عزیزم قرار بود خودت رو معرفی کنی. من متاسفانه هنوز شما رو نمیشناسم :(

سلام باران عزیز معرفی کردم که تو وب خودت . چشم باز هم میام معرفی میکنم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.