شادی کم خرج

یکی از علاقه مندی های مشترک من و سنگ رفتن به پارک و غذا دادن به حیواناته . اگه جایی بریم که قفس هایی برای خرگوش داشته باشه معمولا با خودمون کاهو و هویج میبریم و برای پرنده ها هم گندم یا ارزن . یه مدته که گربه ها هم تو نظرمون رو جلب کردند . میریم پارک و یه تن ماهی می خریم و میدیم گربه ها بخورن . حس قشنگی داره . دیشب هم از اون شب ها بود . سنگ اومد و گفت شیشه سریع شامو بیار بخوریم ، بریم کمی بگردیم . شام زرشک پلو با مرغ درست کرده بودم . خوردیم و آماده شدیم و رفتیم . اول رفتیم امام زاده صالح برای زیارت و بعد رفتیم سمت پارک شریعتی . تو راه سنگ رفت برای من بستنی و چیپس خرید و یه تن ماهی برای گربه . حالا تو پارک ، تو اون سرما مگه گربه ای پیدا میشد . سه تا گربه پیدا کردیم و دادیم خوردند . خیلی وقت ها برای شاد بودن نیازی نیست که حتما هزینه زیادی کرد . میشه با یه بستنی عروسکی 500 تومنی هم در حالیکه دست تو دست هم داریم و داریم قدم میزنیم شاد باشیم .الان هم تازه از دانشگاه رسیدم . سنگ گفته دیر میاد . من هم یه کاسه انار دون کردم و یه شیر کاکائو درست کردم و منتظرم . برای شام قارچ شکم پر و کوکو سیب زمینی درست کردم . 
نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی کوچک جمعه 22 آبان 1394 ساعت 13:24 http://barayeman3.mihanblog.com

سلام خیلی خوبه ک ادما باچیزای کوچیک شادباشن افرین به شما

شادی که کم و زیاد نداره . ما یک اصل داریم و یک سوال آیا همه آدم های پولدار شاد هستند ؟
انشاالله که شما هم همیشه شاد باشید

توت جمعه 15 آبان 1394 ساعت 18:29 http://pasazvesal.blogsky.com

سلام
اتفاقا این شادیا بیشتر می چسبه بنظرم
همیشه به شادی

سلام
ممنون عزیزم . شما هم همینطور

باران چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 21:42 http://baranoali.blogfa.com

سلام خانوم
حق با شماست. میشه خیلی ساده و بدون خرج شاد بود. با همه وجود
فقط باید بخوایم

سلام باران عزیز
شبتون خوش
واقعا باید خواست تا شاد بود . ماها عادت کردیم که شادی هامون رو نادیده بگیریم.دارم عادت میکنم شادیم رو ببینم و در وجودم ثبتش کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.